Koncerty — archiv — 2022

11. 2. 2022

Veselí nad Lužnicí, kulturní dům

Jako hosté kapely Jen tak tak v jejím novém pravidelném koncertním cyklu Folk mezi řekami. S Jen tak tak nás pojí mnohé, vzpomínky na společná hraní na hradeckém gymnáziu, kytary značky Michálek i láska k Folkové růži.

24. 3. 2022

České Budějovice, Solnice

Hlásíme první letošní plnotučný koncert. A rovnou v krásné Solnici, kde mají i skvělé vlastní pivo. Peníze ze vstupného dáme jedné ukrajinské rodině z Budějovic, která je potřebuje… PS: Vybralo se 8445 Kč, děkujeme…

9. 4. 2022

15:00

Třeboň, Masarykovo náměstí

Velikonoční trh. Pomlázky, kraslice, květiny, řemesla, prostě všechno to, co patří k Velkým nocím. Hudební program u Domu Štěpánka Netolického, před námi vystoupí také foklorní soubory Javor a Javoráček z Lomnice nad Lužnicí. Mezi 10:30 a 14:00 bude velikonoční dílna pro celou rodinu.

23. 4. 2022

14:15

České Budějovice, Sokolský ostrov

Skautská pouť. Nabídla skautský jarmark, soutěžní hru, koncerty, přednášky, čajovnu, hru na téma sv. Jiřího i závod pramic Horké pádlo. Historii skautingu představilo Skautské muzeum.

30. 4. 2022

13:00

Hluboká n. Vtavou, přístaviště Hamry

Bonsai č.3 zahájí svou plavební sezonu, při jarní verzi festivalu Lodě na vltavské vodě. Poplujeme pod Karlův Hrádek, na kterém bude program pro děti i dospělé. Loď vypluje zpátky v 15:30, kdy zase zahrajeme.

Netolice, náměstí

Slavnosti města. Jarmark, dílny pro děti, lukostřelba, ukázky sokolnictví, malování na obličej, ukázka výcviku psů, akrobati, pohádka i ohňová show. Zahrají kapely Glaymore, Denyho parťáci, Doubravanka či Lahvátor.

Libníč 159, U Vojty

Libníč Fest. Dále zahrají Druhá míza Vojty Zíchy, Jen tak tak, LaVina, Cugrunt a Liba a spol. Přijede i Petr Bohuslav. Večírek do rána, sejšn, oheň, dobré jídlo, pití. Prostě pohoda, jakou umí navodit Vojta Vít.

Dolní Bukovsko, Jiráskovo nám. 54

Den otevřených dveří a vysvěcení pivovaru Bukovar. Akce začne v 10:00, nabídne ukázky pivovarské technologie, od 14:00 je vysvěcení pivovaru. My od 19:00. Zvládli jsme i výpadek elektřiny a velké větrno.

3. 6. 2022

18:30

Vodňany, fara

Velká radost a lehká bázeň: akustický koncert na faře ve Vodňanech. Stará se o ni kněz Josef Prokeš, kterého si hodně vážíme. Jak hlásalo kdysi jisté rádio, budeme se snažit být s pokorou výborní.

16. 6. 2022

České Budějovice, AJG, Wortnerův dům

Hraní při vernisáži výstavy Tvary, barvy, pohodlí. Představí nábytek, který v letech 1959 až 1989 vyráběla Jitona. Její sedačky jsou dodnes v mnoha bytech. V Budějovicích mívala roky návrhářské centrum…

18. 6. 2022

17:15

Mariánské Radčice, zahrada kostela

Fesťáček v Ráči. V zahradě kostela Panny Marie Bolestné zahrají také vítěz Porty Jindra Kejak, Laura a její tygři nebo rockeři Divná Bára a Malé Divy. Vstupné lidové 80 Kč, pro místní zdarma. Jako host na cello Tereza Horažďovská, na basu Honza Srbený.

30. 6. 2022

Hluboká nad Vltavou, přístav Hamry

Koncert na lodi Malše. Loď popluje do Purkarce, do přírodní oblasti Karvanice. Zahrajeme během celé plavby, na palubě i v podpalubí. Omezená kapacita lodi je 50 míst, je tam i dobře zásobený lodní bar… Vstupné i s jízdným 300 Kč, lístky ZDE. / Dopoledne, v den koncertu, ho dopravce zrušil: kvůli bleskovým povodním byl totiž zákaz plavby… Jako malou náplast jsem ten večer odehráli koncert na budějovickém náměstí.

16. 7. 2022

19:40

Folková Lichnice, hrad Lichnice

Recitál na krásném festivalu v Železných horách. Na hradě, kde prý poklad hlídá obrovský černý pes. A pozor, budeme mít velmi vzácného hosta, jako zpěvačku Živanu Stupkovou. V programu dále Marien, Žalman, Falešná karta nebo Jindra Kejak.

17. 7. 2022

Dříteň, zámek

Pouťové slavnosti na barokním zámečku, což byla původně “starožitná, mnohými pokoji k bytu pohodlná” tvrz. Orientální tanečnice, módní přehlídka, kaktusy, divadlo, Petra Janů… a my se vzácným hostem Živanou Stupkovou. Vstup zdarma.

28. 7. 2022

Písek, Palackého sady

Po delší době v sadech, které znamenají Palackého. Samostatný koncert na březích zlatonosné Otavy. Ve městě, kde fouká vítr stříbrný, kde mají luxusní vafle, kde jsme za poslední roky několikrát hráli seniorům… a bylo to i s hostem: na cello v pár písních krásně zahrála Tereza Horažďovská, závěr koncertu jako 2Cellos…

30. 7. 2022

22:30

Doživotní kapelní Miss mezi FC festivaly. Čeká nás nocturno pod stromem u lodiček. Na stejném místě jsme v Telči měli vůbec první koncert v roce 1999. Na Kocouří scéně The Folks a Vlasta Procházka, večer na nádvoří zámeckém Karel Plíhal. Noc nejspíš opět prohrajeme do rána někde v podloubí, protože Pan Bů prozpívaný chvíle do času, co zbejvá, nepočítá…

31. 7. 2022

Slavonice, náměstí

Koncert v malé Telči. Perlu západomoravské renesance si oblíbili i herci Divadla Sklep, a když vystoupáte 176 schodů, překvapí kostelní věž originálními nápisy. A tři kilometry dál je úžasná zaniklá středověká vesnice Pfaffenschlag.

13. 8. 2022

14:00

Ratibořice, Rudrův mlýn

Koncert v Babiččině údolí. U mlýna, který je velmi provázaný s knihou Boženy Němcové. Koncert ze série Folkové soboty na mlejně. Vstupné velmi lidové 40 Kč a k tomu koláč zdarma. Rudrův mlýn nabízí expozici, která představuje mlynářovo obydlí z 19. století. Navrch postavičky veselých vodníků a číši dobrého moku nabídne sám “pan otec”.

18. 8. 2022

19:00

České Budějovice, nám. Př. Otakara II.

Naše oblíbená Otakar aréna aneb Koncert na největším čtvercovém náměstí v republice. Dohled drží Samson, Přéma O. a radniční chrliči. Jako host X‑tet z Jindrova Hradce, mnohonásobný finalista Porty. Vstupné zdarma. Kvůli bouřce byl koncert na radničním nádvoří.

20. 8. 2022

Bechyně, náměstí

Koncert ze série Letní hraní u kašny v Bechově hoře. Těšíme se, až přejedeme ten úžasný most Bechyňská duha, a přivítá nás směs lázní, keramiky, Lužnice i stop Františka Křižíka. Vstupné dobrovolné. Mokrá varianta v kostele sv. Michaela.

24. 8. 2022

Horní Planá, náměstí

Koncert u kašny. Těšíme se do města Adalberta Stiftera. Novým lákadlem je 36 metrů vysoká rozhledna na vrchu Dobrá Voda. Navíc v H. Plané jsme při hraních seniorům zažili velké emoce… Vstupné zdarma. Mokrá varianta v sále kulturního a informačního centra.

26. 8. 2022

15:30

České Budějovice, Piaristické náměstí

Festival Město lidem, lidé městu. Jako host na bicí Honza Kubeš. Město zaplní barevné deštníky, akrobati, zpěváci, herci, malíři, kuchaři, artisti… Děti čekají divadla i tvůrčí dílny. Hraje se na mnoha místech a pódiích.

3. 9. 2022

Boršov nad Vltavou, kemp Poslední štace

Boršovské slavnosti. Nabídnou mistrovství ČR v rodeu včetně lasování telat. po nás zahrají Deep Purple South Bohemia Revival, HE Band a DJ Melvin Coxx. Děti do 15 let mají vstup zdarma, vstupné pro dospělé 150 Kč.

9. 9. 2022

17:30

Hluboká nad Vltavou, přístav Hamry

Koncert na lodi Malše. Loď popluje do Purkarce, do přírodní oblasti Karvanice. Zahrajeme během celé plavby, na palubě i v podpalubí. Omezená kapacita lodi je 50 míst, je tam i dobře zásobený lodní bar… Vstupné i s jízdným 300 Kč, lístky ZDE. Náhradní termín za koncert, který nám 30. června zrušila blesková povodeň…

17. 9. 2022

Třeboň, Masarykovo náměstí

Jihočeský festival zdraví. Nabídne hudbu, taneční vystoupení, mažoretky, sport, trh chráněných dílen i poradenství ohledně zdravého životního stylu. Součástí bude sbírka na podporu dvanáctiletého Miroslava Landy, který trpí autismem a má diagnostikovanou těžkou mentální retardaci. Vstupné je zdarma.

21. 9. 2022

České Budějovice, Český rozhlas

Koncert ve studiovém sále Českého rozhlasu. S námi duo Monika Vodičková a Luboš Hrdlička (jo, ten co napsal Písek). Koncert se bude natáčet, později ho rozhlas odvysílá. Budeme moc rádi za podporu. Místenky, které jsou zdarma, lze získat v rozhlasové recepci, více na webu. Článek ZDE.

6. 10. 2022

20:00

Praha, klub Carpe diem

Po třech letech se vrací náš folk s violoncellem do caput regni. Jedeme na pozvání tramp folkové kapely Choroši, v níž hraje i náš kamarád Honza Komín. Zahrajeme jako první, na violoncello alternuje Tereza Horažďovská. Vstupné lidové 100 Kč.

14. 10. 2022

Horní Planá, kavárna U Tří koček

Samostatný koncert v kavárno — cukrárně, kde zároveň zahájíme tamní podzimní sezonu. V Horní Plané jsme hráli několikrát seniorům při lockdownech, letos u krásné kašny na náměstí, tak se těšíme velmi.

26. 11. 2022

13:00

Třeboň, náměstí

Třeboň plná andělů. Rozsvícení vánočního stromu, adventní trhy, ježíškova pošta, andělské divadlo, kapela Lakomá Barka, tvůrčí dílny, malování na obličej, charitativní výstavy, vpodvečer pak zvonkový průvod.

27. 11. 2022

Boršov nad Vltavou, náves

Hraní při rozsvícení vánočního stromku. Zvláštní znamení: hraní v Zuzčině bydlišti.

3. 12. 2022

15:00

Hluboká nad Vltavou, náměstí

Akce Andělská Hluboká. Po nás kapela MP3. Na náměstí trhy a občerstvení, taky mikulášské tvoření, v 17:30 rozsvícení druhé svíce na adventním věnci. V zoo akce s čerty, v Alšově jihočeské galerii pohádka pro děti. Na zhruba půl roku poslední koncert se Zuzkou.

7. 12. 2022

18:30

Třeboň, loutkové divadlo

Koncert pro třeboňské seniory. Vracíme se za nimi rádi již poněkolikáté. Hráli jsme pro ně mnohokrát při pandemii, v rámci hraní do oken, tak na ně nechceme zapomínat ani teď.

8. 12. 2022

České Budějovice, hlavní náměstí

Koncert na adventních trzích. Loni i předloni nám tam koncert zrušil covid. Letos budou trhy v plné parádě: kluziště kolem kašny, vyhlídkové kolo, betlém, zvonička, fotokoutek, dětský kolotoč a asi stovka stánků. Jako host bubeník Honza Kubeš.

21. 12. 2022

České Budějovice, azylový dům sv. Pavla

Adventní hraní pro lidi bez domova.